Sunday, June 8, 2008

Cover


Novamente estou muito feliz em ver o meu trabalho publicado, pela segunda vez em uma Revista Americana. Agora meu desenho é a capa da Edição de Maio e Junho da revista Approach uma importante publicação do Safety Center para os aviadores navais americanos.

Este é o link para a Revista, confira:

http://safetycenter.navy.mil/media/approach/issues/may-jun08/May-June08_Approach.pdf


Once again I’m very happy!! Now I can see my artwork published for the second time in an American Magazine. This time my drawing it is the cover of May/ June 2008 Edition from Approach Magazine, an important Safety Center’s publication to American naval aviators.

This is the link to Magazine:

http://safetycenter.navy.mil/media/approach/issues/may-jun08/May-June08_Approach.pdf

4 comments:

Anonymous said...

Rick,

Once again, that is great work! I'm so happy that your talent is being recognized and you're getting the covers of magazines!!!


Gary S. Mizhir
LT SC USN
Afloat Services Officer

Anonymous said...

Bichoo,

Relaxe tá chegando a hora!!!
Só te dou 3 dicas: compre uma mala nova, faça seu cartão internacional e pratique muito mais o inglês, o restante tá nas suas MÃOS.

Só lhe digo uma coisa, eu não te digo mais nada ... agora é merdaaa!!!

Abraço,

Baião

Anonymous said...

Wow! That's fabulous! Great work & great achievement!

Hank

Anonymous said...

Ricardo,

As always your work is exceptional. I am so happy for you and your success. Thank you for continuing to share with me.

v/r, Tanesha